onsdag 9. juni 2010

Det tusler i hagen

Det tusler i hagen nå! 
Det er  så koselig å komme ut til på morrakvisten 
og se disse to!

I går mårres da jeg sto opp,  så jeg denne og manken dens tusle i hagen vår! 

De var her da vi flytta hit, og i går så jeg dem for første gang i år! Ungene kommer og innom når de begynner å bevege seg utenfor hiet! Tror hunden har møtt på dem før, for hun kom inn en morgen, og skalv som et aspeløv... hehe..hadde nok vært å snust på dem!! For i går så jeg at hun var veldig forsiktig, og ikke gikk for nært dem heldigvis!

3 kommentarer:

  1. Ja er de ikke søte :) Vi har også sånne, men i år har de ikke vist seg. Hunden her i huset titter bare på dem gjennom øyekroken og later ellers som han ikke ser dem. Tror nok han har prøvd å hilse på dem før :)

    SvarSlett
  2. Jeg ØNSKER meg sånne jeg. De kommer ikke hit opp av en eller annen grunn. Og jeg har så mange snegler. Et sånn liten familie som det der hadde fikset det problemet for meg.

    Her er det fortsatt skikkelig kaldt og surt og haven får seile sin egen sjø. Jeg sitter inne og fyrer i ovnen. Når du sender litt sommer over her - kan duikke sende et par pinnsvin også da? Du kan jo begynne avl.

    Ha en fin dag.

    SvarSlett
  3. De er så SØTE! Vi hadde en grevling i hagen i fjord sommer....da ble jeg redd...håper ikke den kommer tilbake ihvertfall...;)

    SvarSlett