lørdag 2. april 2011

Poser

Så er det nyss for at det braker løs her hos oss! 
Jentungen skal ha selskap nr 1 i dag, (spa) med 5 veninner, og nytt i morgen med 12... Så nå sitter mor og bare puster litt før  start! Tengte jeg kunne vise hvordan jeg laga posene som jentungen skal ha i dag.

Interiør blad har flotte bilder og er litt tykkere kvalitet på sidene, så jeg har brukt det! 
Limte sammen 2 sider (2 ark), og brukte en stor melkekartong for å brette rundt.
Så bretta jeg som om det var en pakke som jeg pakka inn, og teipte med vanlig teip da dette er under..
 Pressa litt på hjørnene for å få en brett der, og dro så kartongen ut.
Pressa litt ekstra på sidene, og dytta midt på sidene inn..
Vips, så hadde vi kule poser.. :0)
Billig, enkelt og greit!
Disse ble fylt med hårband, prøver på renseprodukter, som jeg hadde tiggd på et apotek, ansikts maske og snop! :0)
Og så har vi merka dem med bokstaven til den enkelte!
 Disse står og i stil med en banner som jeg laga til jentungen som henger over bordet 
sånn...
Vi må vist handle noe mere popkorn sies det, så jeg må springe..
Ha en flott helg folkens! 
I morra skal vi lage muffins!!
mmmmm...

3 kommentarer:

  1. Så kreativ du er !! Supre poser !!

    Du er jammen meg litt av ei bursdags-mamma :))

    klem frå Petrine

    SvarSlett
  2. nice. koz dere med bursdag i huset. Hurrra- klæmz

    SvarSlett
  3. Kjempeartig, jentene kommer helt sikkert til å kose seg gløgg ihjel :-))
    Har selv 2 jenter som har hatt flere jentebursdager, og det er ikke bare, bare å finne på noe.
    Du er genial ;-))
    Ha ei fortsatt go helg:-))

    SvarSlett