søndag 10. april 2011

Award

 Jeg har fått meg en award, 

Dette er to flotte bloggere med masse flotte håndarbeider! :o)
Dere bare stikk innom dem!
Jeg føler meg beæret! 
 Tusen takk begge to!
Jeg skal gi denne Awarden videre til 5 blogger som har færre enn 100 følgere, og samtidig skal jeg svare på 5 spørsmål ..

1.Hvorfor startet du bloggen?
Jeg synes det var så kjekt å være innom dere andre å se hva dere lager,  så jeg fikk lyst til å vise frem mine ting .. og så ble jeg hekta :0)

2. Hvilke blogger følger du?
Leser helst håndarbeids blogger med sying, strikking og papirarbeid :0)
 Men er og innom noen interiørblogger, og moteblogger..

3. Favorittfarge?
helst kanskje rød, men er og glad i brun ,gul, grønn,blå...

4. Favorittfim(er)?
Humm.. det var vanskelig.. ikke noen spesiel..ser masse filmer så.. Avatar var ikke så værst..

5. Hvilke land ville du besøke, og hvorfor?
Italia, og frankrike.. Naturen , historie og vinen.. :0)

De 5 bloggene jeg gir denne Awarden til blir

dette er 5 flotte bloggere som lager masse flotte håndarbeid!!
Er virkelig verd å stikke innom!!

Ha en flott og kreativ uke der ute!







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar