onsdag 9. februar 2011

kort

Jeg har laga 2 kort, eller ..1 kort og 1 tag... Tagen er sent til mottaker, men ikke kortet, så jeg kan ikke vise hele det røde kortet! Jeg synes det er gøy med slike kort som man kan brette i hytt og pine og det er dette og!
 Dette er  videoen som jeg fant på you tube, og brukte som mal.Her ser dere hvordan kortet er utbrettet!! :0)
 
Dette er hvordan min tag ble.. (vet ikke noe annet ord for det,men men)
Får håpe mottakerne blir fornøyde! :0) 
Ha en flott dag videre!

4 kommentarer:

  1. Hei på deg Odin !

    Eg er ein av dei fornøgde mottakarane og det er min tag den nederste :) Den er virkelig fin i virkeligheita og det var boksa også. Eg skal blogge det ved neste høve:)

    God onsdagskveld og klem frå meg :)

    SvarSlett
  2. Så fin din strikka kjole blir og korta var också helt toppen, du er flink. Takk for alle koselige kommentarer på min blogg, det varmer og jeg er glad jeg har fin venn :o)
    Önsker deg en fin dag. Stor klem fra mig!

    SvarSlett
  3. Hei. Så mye fint du lager. Det kortet var superfint;) Jeg har tenkt å begynne å lage kort...men har ikke kommet helt igang enda;) Tusen takk for "you tube" tipset! Tror jeg må prøve å lage dette.

    Jeg blir følger hos deg, så finner jeg tilbake;)
    Ha en flott dag videre!
    Turid;)

    SvarSlett
  4. Så mye fint, moro med kort, klipp og lim. Så flott at du har lagt ut link!

    SvarSlett