torsdag 17. februar 2011

Ingen ting..

Her hos meg er det rolige dager! 
Jeg har ikke gjort så veldig mye hobby relatert, utenom å strikke litt! Uken har vært preget av jobb, men har fri i morgen :0)
Da er det trening, levering av min symaskin til rep :0( Igjen..
og litt helgevask!  Håper det blir så fint ute som det er meldt! I går kom det sne igjen, så det er veldig lyst og fint ute, så en god luftetur med hunden blir det og!!
Har  fått selve kjolen stort sett ferdig, så nå er det ermene jeg strikker på..Det går fremover! Gleder meg til å bli ferdig!
Har bestemt meg for å ikke starte på noe nytt før kjolen er ferdig, så jeg bare titter og kjenner på det flotte nøstet som jeg vant!
 






2 kommentarer:

  1. Hei nabo.
    Du e kjempeflink. Gleder meg til du får den ferdig.
    Klem Bente

    SvarSlett
  2. Jeg syns du er tøff som strikker kjole jeg. Jeg er litt pyset sånn, jeg blir så fort lei. Her har vi vinter og vår annenhver dag og i dag har jeg endelig tatt i bruk den nye symaskinen min. OG nå har jeg vondt i ryggen! Usj. Ha en fin dag i morgen og hils dine.

    SvarSlett