lørdag 7. august 2010

Besøk

Mandag hadde Laike slektstreff i hagen! :0) 
Laika hadde besøk av sin bror Hoss, som bor  i Brønnøysund!
Han hadde og med seg sin familie, som det var kjempekjekt å se igjen!
Det var nesten som om de skjønte de var i slekt, enda de ikke hadde sett hverandre på to år, siden  de var hvalper.
Laika ligger til venster og hun er helt korthåret, og Hoss er langhåret og mer lik en bordercollie enn hva vår snuppa er!

Det var morro å se på dem! Innimellom ble Laika litt reservert og syntes broren ble vell innpåsliten, hehe!Men han skulle bare slikke litt på henne!

Jeg har eeeeendelig strikket ferdig mitt første strikkesjal!

Det var kjempegøy, selv om at jeg ikke strikker noe raskt, så syntes jeg det var kjekt! Fikk egentilig strikket det ferdig i ferien, men såå.. joda, lille meg har klart å rote bort mønstra.. Hadde den med på ferie og nå finner jeg det ikke?? Det skal  hekles en kant rundt, og dermed må jeg ha mønstra... Ja ja, får vell dra en tur bort på garnbutikken å se om jeg finner den på ny.. Typisk meg!!!
Her er er i allefall et detalje bilde!
Det er strikket med alpakka, på pinner 2.5

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar