søndag 15. februar 2009




Utrolig nok så har sneen blitt liggende i en hel uke. Det har vært så lyst og fint. Nesten litt følese av tidlig påske.
Det har og gitt mulighet for mange flotte bilder. Dette er ett av dem.
Yngste hadde så lyst til å lære seg noe nytt å koke, så nå har vi fått vår egen eggerøre spesialist.
Hun synes det er kjempekjekt å kokelere på kjøkkent,så i denne uken har det blitt en del eggerøre til kvelds, å den har smakt ypperlig.





Dette penalet laga jeg til skolestart. Det er 2 til som ser lik ut, og alle tre går i samme klasse. For at de skulle vite hvem som eide hvilke ,quiltet jeg navn på hjertene som du kan se litt av. Damene ble veldig begeistret.







må jeg fortelle om siste prosjektet til min kjære. Han fant ut at jeg trengte litt mer plass til mine hobby og sy prosjekter, så nå har han satt opp en liten benke til seg selv hvor han kan ha pc'en sin på. Senere skal jeg vise min arbeidsplass... den er adskillig større enn hva han har..Vi er ikke helt ferdi enda, men jeg får det innmari bra.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar