mandag 2. februar 2009




Jeg må jo bare vise bilde av da jeg hadde et arbeidsuhell i fjor.. Skulle skyndte meg og sy ferdig noe som jeg skulle sende som gave, og som ordspråket sier..hastverk er lastverk.


Klarte å sy nålen i fingeren, hvordan...vet ikke. jeg dro fingeren til meg slik at nålen knakk, og satt bom fast inni fingeren.


Noe flau, ringte jeg til legevakten, og der ble jeg behandlet som et akutt tilfelle. Jeg hadde prøvd først å få nålen ut selv, men det gikk ikke. Den satt bom fast. Legen jobba i 45 min før han klarte å få den ut, og da hadde han satt hele 5 sprøyter i den ene fingeren. Jett om den var hoven.... Tilslutt fikk jeg en fin bandasje på, og alle syntes synn i meg...

Må jo si at det ble ikke sendt noe i posten, før en god stund senere...

1 kommentar:

  1. Hei på deg...
    Gratulere med blogg...
    Dette var et kjent fenomen... Vært igjennom dette selv... Merkelig hvordan det går når en har det travelt, har jo egentlig ikke tid til sykhus besøk... Dette er vondt det kan jeg skrive under på...

    SvarSlett