søndag 8. februar 2009


Utrolig nok har vi fått sny.

Fredag starta det å sne, så i går var ungene og laga denne vakre snøkvinnen. Nesen er gullerot, munn og øyenbryn er sukkererter, og øyne er druer. Vikelig fruktbar...



Etterhvert ble den demontert og flytta ned til naboen, og da de rulla den ned ble den jo større...

Da vi våkna i dag var det et fantastisk vær ute. Etter at mor hadde fått frokost på sengen ,pakka vi sekken med akebrett, kaffe, brus, sjokolade og appelsin, og til ...jepp... stranda vi dro.
Vi har aka og kosa oss, og tatt masse bilder. Mannen tok ca 500 bilder så, Hurra for digitalkamera. Jeg bruker bare mitt mobilkamera.




Her er det yngste som er nesten kom seg ned før hun snurra rundt , mens far foreviget hele seansen. Mor sjøl var og et par turer ned, det er gøy og ake.



Ellers så kan jeg jo vise hva jeg var og henta (kjøpte) på fredag...



Her er bilde av herligheten. Forhåpentligvis ser den slik ut når jeg er ferdig.. he he
Jeg har valgt litt andre farger enn hva som hadde blitt brukt i butikken.
Gleder meg til å starte på den.. Men foreløpig kan jeg bare studere mønstra...

1 kommentar:

  1. hmm...akkurat ei sånn veska eg ha leita etter hehehehe:D:D vero

    SvarSlett