lørdag 23. mars 2013

Vann merker ok

Da har jeg endelig funnet hvor jeg kunne lære å lage vannmerke. Fotomorro har en mal som jeg brukte, den finner du her. Så her er noen bilder av kort jeg har laga
Svigerfar fylte  år den 19 mars, så dette kortet skal han får.
Brukte stempel fra Kreative Hender AS . 
Stemplet her er og fra kreative hender as
Papirdesign har en del flotte klippeark
hvor jeg har hentet dette fra





Jeg har og laga et slide kort. Når man trekker i  blonden , kommer det ut en hilsen oppe,
og nede kommer det ut der du kan skrive en hilsen selv.
Papirenne jeg har brukt her er Tim Holtz
Liker papirene hans masse!


Sånn, da var det kveld her hos oss!
Takk for at du stakk innom! 
Odin

2 kommentarer:

  1. Det var på tide du fikk gang på denne:)
    Hilsen naboen

    SvarSlett
  2. Gleder meg til å se alt det flotte du lager.
    Den samme

    SvarSlett