lørdag 23. mars 2013

Når man først er i gang..

I dag har jeg vært på rotrommet og laga tre komf bokser som jeg har på bestilling. Så nå er det bare å håpe at mottaker blir fornøyd. Når man åpner esken, kommer det ut et kort på andre sidne? Og man legger en liten gave i esken.

 Jeg holder også med en bok.

 Syns og det er kjekt å lage div blomster selv.
 Her har jeg brukt blomsterdizen til Tim Holtz på toppen, nr to er snurret , og helt i bunn er det blonder.

 Vi selger fondante på jobb, og jeg fant ut at jeg måtte finne ut 
hva dette er, så jeg kjøpte med meg blå og hvit, som minsta og jeg lekte oss med. Jeg laga denne skoen, og minsta laga blomster som ble kjempeflotte!
Det var akkurat som om vi lekte med tjett..hehe
 Denne tagen lagde jeg for en liten stund siden, og her er det 
bare blomster som jeg har laga selv.
som sagt så syns jeg det er kjekt å lage blomster.

 Så helt til slutt i dag så må jeg vise dere et kort jeg laga her om dagen.
Vi fikk inn disse på jobb, og de er jo såå utolig skjønne.Blir nok å skjøpe noen flere :0)
Bildet ble heeelt utolig dårlig men jeg har kortet på jobb til salg, så jeg fikk ikke tatt et som 
var bedre.
Dere får ha en flott helg der ute!! 
Kjør forsiktig i påsketrafikken!!
Odin  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar