søndag 27. november 2011

1 søndag i Advent

..det betyr her oss oss Pepperkakebaking
Og noen omganger med Plutti pott cd'en vår!
Dette har vi gjort noen år nå, minsta og jeg! Det er liksom starten på juleforberedelsene!!
 Vi har og laga til advendtstaken, og fått tent første lyset..

Dagen i dag er og litt spesiell for mannen og meg , 
for vi har 24 års bryllupdag! 
Han er ikke hjemme i dag, men på jobb i england, Alikavell klarte han å overraske meg med blomster..
 Han fikk naboen til å kjøpe blomster til meg... Sukk!!  <3

Nå skal jeg ta meg en pepperkake, og en kopp kaffe og kose meg med minsta! Dere andre må ha en fortsatt flott adventsøndag!!

1 kommentar:

  1. Gratulerer med bryllupsdagen! Advent er en fin tid, det gjelder å kose seg litt innimellom også.
    God søndag!

    SvarSlett