mandag 24. januar 2011

Vår

Her hos meg går ting sakte for tiden.. Ikke noe spesiel grunn, men ting blir liksom gjort i slowmotion..hehe..  Jeg strikker fortsatt på min kjole, så den skal jeg vise senere.. Andre bruker 3 uker,jeg ..tja..3-4 mnd hehe..sånn kan det gå!
Ellers så nyter jeg dagene. I går etter jeg hadde gått meg en tur med hunden, var det så flott ute at jeg henta kaffekoppen,  satte meg ned , og nøt vårens første kaffekopp ute!! 
DEILIG!!!
Ellers, så holder vi på med litt opp pussing.. som og ikke går for raskt..  Minsta skal få nytt rom, så det holder vi på å male. Hun har selv funnet ut hvordan ting skal være, så vi følger bare ordre..hehe,Gøy å la henne få forholdsvis frie tøyler, men det blir veldig bra! Håper å være ferdig i løpet av uken, så da skal jeg ta bilder! 

I dag har jeg laga et kort til en kolega som jeg skal besøke i morgen! Er ikke helt stødig i kort laging, men ..Håper dere liker det!

Har brukt cricut på smokken og baby . Trøyene har jeg og skåret ut med cricutmaskinen! Leker meg med den, og prøver å finne ut av ting enda, men det er så kjekt!!!!!

Så tilslutt må jeg vise hva min søster har sendt meg!!
Verdens søteste servietter, og et stykke ensfarget stoff i turkis
HÆRLIG!!!!!
Sitter i tenkeboksen for å finne noe fint å lage av dette!! 

Ha en flott uke dere der ute,
uansett om det er raskt eller saaakte..!!
Nyt dagen!!

3 kommentarer:

  1. Hei på deg!
    Alt treng vel ikkje gå so "fykande fort", deilig å kunne ha sitt eige tempo.
    Men sei meg; er det absolutt ikkje snø der du bur? eller er det bildet teke på ei anna tid?

    SvarSlett
  2. Iallverden, her er det midtvinters og snø og holke. Kos deg videre med våren! Vi kommer etter om en laaaaaaaaaang stund!

    SvarSlett
  3. Å så deilig og kunne sitte ute, gleder meg till det.
    Det går bra med mitt nye sunnere liv nå er det bare og komme i gang med treningen.
    Önsker deg en riktig god uke käre vän! Klem klem

    SvarSlett