tirsdag 21. september 2010

Merkelapper

Har i dag vært å kjøpt meg mange grå merkelapper! Så nå kan jeg leke meg litt, og i kveld har jeg dilla litt med dem og prøvd meg litt fram!
Ikke så veldig bra bilde, men dette er tanker på hvordan merklappene ev. blir i år.. :0)
Kjenner jeg meg selv rett blir det nok ikke for mange like..Forandring fryder!
Har og laga 1 merkelapp for å legge ved en gave..
Og prøve på julekort..
Er ikke helt fornøyd med dette.. Akkurat som om det mangler noe..
Blir nok å demontere dette og sette det sammen litt anderledes, med litt mer dill..
Nå skal jeg se litt hva dere holder med på,
så ha en flott kveld!






4 kommentarer:

  1. heia der, så flott profilbilde du har fått ordna deg da!!

    du driver emd kortlaging og ejg driver med denne rustne hagen min, hihi

    kos deg videre med pusleriene dine, ser koselig ut og artig med hjemlaga kort!!

    klem

    SvarSlett
  2. Tusen takk for koselige kommentarer på bloggen min :0)
    Nydelige merkelapper du har laget. Heldige de som får en sånn. Trenger jo nesten ikke følge gave med dem engang ;o)

    SvarSlett
  3. Det var noen supre merkelapper! Knallfine!

    Har byttet navn på bloggen min. Her er den :

    http://zewnice.blogspot.com/

    SvarSlett
  4. Ser at det er flere som har begynt å tenke jul.
    Det er koselig å motta slike forseggjorte kort.
    Kos deg i helga med hobbien din!

    SvarSlett