mandag 10. mai 2010

Så var helgen over , 
og mandagen snart over!
 
Dagene flyr avgårde! Men man prøver jo å gjøre litt ut av dem og! 
I går var jeg ute i hagen strort sett hele dagen, og fikk luket det siste i bedene og fikk klippet plenen. Har noe klipping i ei skråning igjen, men det er mannene sin oppgave! :0)
 Da vi sto opp i i morrest, så det slik ut ute på terassen.... Brrr... stakkar blomster..men jeg håper og tror
det gikk greit!!
I går kveld sydde jeg en liten pung.. Hadde ikke noe mønster , så jeg bare klipte litt ..og sydde sånn høvelig, så ble den slik! La pennen vedsiden av slik at man ser str sånn ca! Hjertene har minsta laga i cernit for en stundtsiden. Glidelåsen sydde jeg først med symaskin, og så for hånd, slik at den ikke sto rett ut . Synes den ble søt! Kanskje ikke så lurt å ha det lyse ut, men men!

Nå i ettermiddag har jeg vært med minsta på ridning! I dag fikk hun ri en ponni som heter Rocy! Han er så søt! Når hun rir prøver jeg å få gått en liten tur med hunden, for når jeg alikavell har kjørt henne ut til ridning, og marka ligger rett utenfor, passer jeg på å få lufta meg en 30 min!  Må jo se litt på når de rir og!
Takk for at du stakk innom! Ha en flott dag videre!!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar