mandag 15. februar 2010

Tanker om rydding!!

Har nå sittet foran pc'en og tittet på mange flotte interiørblogger..
Blir så imponert over hvor flinke dere er å sette sammen ting og få det til å fungere..
Har dere det alltid så ryddig.. humm.. Blir misunnelig, for her i huset er det ryddig i 5 minutter, så vips... så flyt rotet igjen.. hehe.. min mamma sa alltid at jeg ikke kunne rydde, og det er sant..
Jeg begynner i stua, flytter ting mot kjøkkenet. Så er det noe som skal legges i et helt annet rom, og vips.. der står jeg og rydder der, men jeg er fortsatt ikke ferdig i stua..Dermed så tar ting lengre tid enn hva det kanskje trenger.
Men når jeg konsentrerer meg, og virkelig bestemmer meg for å ta 1 ting av gangen, blir det jo bra!
Helst må jeg være alene hjemme når jeg holder på, for jeg må vell og innrømme at jeg ikke liker at det er noen som springer rundt beina på meg når jeg holder på.. Blir litt sånn hissig, kanskje??
Er veldig flink til å ta vare på mine hybelkaniner, men av og til må de gi etter for støvsugeren og vaskekosten.
Har funnet ut at egentlig skulle jeg vært kjemperik, og hatt hushjelp!! Noen som så Svenske Hollywoodfruer?? Slik kunne jeg tengt meg det, med tjener stab! Tjoho.....

Nei det er vell bare å komme ned på landjorda igjen, og finne frem støvsuger og vaskekost.. Synes jeg ser en liten kanin under den ene sofaen som må fjernes.. til helga kanskje. :)

1 kommentar:

  1. Hallo.Det er ikke bare du som føler det sånn.Jeg har vært for lit streng.Så det plukkes å ryddes efter de andre.Mange hybelkaniner er det også.Nå er det bare å finne fram støvsuger og vaskebøtte.Ha en kjempe fin Tirsdag.Klem fra Bodil..

    SvarSlett