onsdag 14. oktober 2009





Hjemme igjen!






var vi kommet hjem fra Kristiansund. Hadde en fin tur selv om at værtet ikke viste seg fra det beste. Det ble ikke så alt for mange turer ute, men måtte jo ut å ta bilde av klippfiskkjærringa
da været var såpass at man kunne gå ut!
Hun har stått nede på kaia, siden 1992. Ganske fin statue faktisk.

Mat måtte man jo ha, og som jeg har skrevet før, var vi inne på Dødeladen Cafe', og spiste middag, med dessert. Maten var helt fantastisk, og sevitøren var utrolig imøtekommende , og blid, så vi hadde alle en kjempekveld

Da deserten kom på bordet, måtte bare kameraet frem. Det var nesten så man ikke hadde råd å spis den.. men kaken så, og smakte himmelsk!!!





Men quiltebutikker var det ikke mange av der oppe... Jeg fant etter noe om ogmen, og søk på nettet, en nystarta butikk utenfor sentrum, som heter Hobby og sånn. Hun driver mest med utstyr til kort og scrapping, men skulle få stoffer og slikt inn i butikken. Hun jeg snakka med var en utolig blid dame (tror det var eiere..hehe), og hadde det ikke vært for minsta, så hadde jeg kunne gått og snopa derinne leeeeng...
for butikken var stooor :)))))
og jeg kom da hjem med litt...
( som jeg ikke har tatt bilder av)
Men et besøk er å annbefale, hvis noen er i Kristiansund.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar