fredag 28. august 2009

Har strikket lester (sokker)






Jeg har stikket noen små lester. De er egentlig grønn og lys blå, men når jeg tar bilder med mob så blir fargene helt feil..
Har og laga et lite kort som skal følge med lestene (+ noe ferdigkjøpt)Her ser det ut som bokstavene er rosa, men det er de ikke.. de er grå!!










Taket over altanen holder og på å bli ferdig. Her fester han platene på toppen, etter en natt med slamring.. Var litt vind, så naboene hadde lurt på hva den lyden de hørte var..
Jeg er ikke så veldig glad i høyder, så jeg lura meg nesten helt opp for å ta bilde, men fant fort ut at det funka bedre å ta bilde fra nedsiden ..











Ellers så spirer det i hagen. Eplene henger og koser seg, og er snart klar for plukking. Kjenner det i kjevene bare ved tanken på å bite i det.. suuurt.. I krydderboksen gror det . De lange er vanlig løk,så har jeg timian, sitronmeliss,gressløk, og erteblomster. Kjekt å plukke sitt eget krydder.








Men akkurat nå sitter jeg med en slik på ryggen... har vært å sykla i helga og hadde nærkontakt med en annen sykkelist som kom mot meg, og mange store steiner som lå i grøfta.
Jeg trodde ikke jeg hadde gjort meg noe, men tirsdag starta det å murre i ryggen.. så i går var jeg hos fysioterapaut, og kiropraktor... der fikk jeg vite at jeg var veldig forslått (hummm.. akkurat som om jeg ikke kjennte det..) og at det ville ta noen dager for det ville gi seg..men jeg får da strikket litt.. ikke mye, da det er vondt å sitte, stå, ligge, gå.....men det går over, ikke sant....
Hadde rester etter lue jeg strikka i sommer, som blir til korte sokker til minste.. nå venter vi bare på at det skal bli så kaldt at hun kan bruke luen, og sokkene.




2 kommentarer:

  1. Flink du er:) og så flott kortet ble:) blir nok kjempe glad for det, og lestene da:) hmmm.... kanskje man skulle lært seg å strikke...???? Er jo så mye flott:)
    Virker jo som du er en kløpper på det meste. strikker, syr, lager kort... hadde likt å sett hobby-rommet ditt:)
    Du får ta bilder å legge ut:)

    SvarSlett