onsdag 19. august 2009

FERIE SLUTT


Så er ferien over for denne gang, og hverdagen på plass. Vemodig at tiden går så raskt, men sånn er det!


Har vært hjemme i Lofoten, og feiret min brors 50 års dag. 3 dager til ende...Umåtelig morsomt. Vi starta på fredagen med en fantasisk fjelltur på litt over 4 timer, så jeg fikk min fjelltur. Jeg var støl i flere dager etterpå..hehe
En del av gjestene som kom sørfra, fikk oppleve Lofoten i sol og flott vær. Ja, hele helgen var fantastisk!

Jeg er tante på ei jente som driver med hest, og var med henne en tur oppe i stallen. Dette er hesten hun har. Måtte le da jeg så bildet jeg hadde fått av han...

Ellers så sydde jeg nytt penal til yngste i går. Det er alt tatt i bruk, så jeg fikk ikke tatt bilde av det før det kom i sekken, men skal se i kveld om jeg ikke får tatt et bilde.

1 kommentar:

  1. Herlig!

    Bli gjerne med på fotoverden! Masse som skjer der inne og flotte premier ;)

    Mvh Nina
    www.fotoverden.blogspot.com

    SvarSlett