søndag 5. april 2009

Nå har det vært veeldig stilt her hos meg.
Jeg skaffa meg en ifhone, men skuffelsden var stor, da den ikke tok noe særlig gode bilder.. Men den var jo veldig kul da...
Mobilen min bruker jeg som kamera, og den har 5 MP, så jeg har jo vært litt bortskjemt, og da jeg så plutselig bare hadde 1.5.. ja forskjellen var stoor.
Etter litt om og men, gav jeg ifhone'en til min kjære, og henta frem min nokia N82.
Har nå atter kunne tatt litt bilder, så i morgen skal jeg legge inn noe bilder av ting og tang.

Vesken er jo ferdig og tatt i bruk. Mønster ble kjøpt på Sy hjørnet, på Sandnes. Stoff og utstyr ble og kjøpt der.
Koslig og kjekke damer som jobber der..

og resten må jeg ta i morgen, nå er jeg trett, og i morgen har jeg fri fra jobb, så da kan jeg kose meg foran pc,en på formidagen,med en kopp kaffe, mens det er stille..mmm

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar