lørdag 11. april 2009



En riktig god påske alle sammen!!


ble en dag til flere, men men...


Vi har vært sånn høvelig heldig med været, så hagen har blitt litt oppdatert. I fjord ble den noe forsømt, så det trengtes et skippertak. Er ikke ferdig enda, men det ser allerede bedre ut..


Lure litt på om det blir bark der eller ikke.. må tenk litt på det.. Har lyst på masse blomster der, men så har vi mange slimete små som dokker opp på natta , som spiser og koser seg på plantene..




Da jeg var høvelig lei luking, fant jeg ut jeg skulle lage meg en kasse for å plante krydder i.. Så dette er resultatet. Yngste fikk lov til å dekorer den, og det kosa hun seg masse med. Det står krydder på andre side, slik at vi kan snu den hvis vi planter det ene eller det andre.
Kasse ble laget av en sandkasse som ikke lenger var i bruk, og dermed fikk jeg den ønskede fargen på den. Ble egentlig veldig fornøyd med den. Nå er det bare å fylle den opp..
Skal ha krydder i den, til bruk når vi griller . mmmmm..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar