tirsdag 14. april 2009






var vi atter tilbake til hverdagen. Hadde noen fine dager ute i påsken . En av dagene, da resten av familien var opptatt med jobb og slikt, tok jeg hunden med meg på Sola stranden.


Vi hadde en fantastisk tur! Det var ikke så veldig mye folk på stranden, så hun fikk lov til å bade litt. Kastet pinne ut i bølgene og hun sprang etter. Kom tilbake med pinnen, så rett uti havet igjen.. Helt vill..
Da vi kom hjem var hun kjempesliten .. He He..

Vi har hatt 11årsdag i huset! Den eneste kaken hun ville ha var en sjokoladekake.
Jeg var og fant fram en oppskrift som jeg har fått av min mamma. Det er mange år siden sist jeg laga den, men det er min favorittkake. Tror det er en gammel oppskrift, men vet ikke helt sikkert.
Kaken gikk i allefall ned på høykant. Sammen med 3 kilo div snop. he he..
I påsken så er det jo så innmari mye gult, så jeg mått bare fornye meg litt. De hadde rimelige roser på Coop, så jeg mått bare kjøpe meg 2 buketter. Men jeg trengte og en vase, så det ble en liten tur bort til Ikea..
De orange lysene passa kanskje egentilig ikke så veldig godt til rosene, men jeg syntes det ble koslig!
Deilig med litt farger.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar