søndag 4. mars 2012

Søndags kos

I dag har vi atter hatt en dag med fint vær! 
Helt hærlig! 
Det er deilig når man står opp og solen skinner!
 Etter frokost gikk mannen og jeg en lang tur med hunden, og så fikk vi besøk av " ullhedina" og mannen hennes!
 Kjempe koselig!!
Ullhedina hadde med seg en utrolig gave til meg... men det skal dere få se bilde av i morra!
I dag kan jeg vise dere denne, som jeg har laga til min svigersøster!
Hun har fått seg ipad og etterlyste noe for å ha den i, så da måtte jeg jo bare lage en mappe til henne!


 Jeg har brukt mønsteret fra en Tildabok.
 (har ikke boka foran meg så jeg husker ikke hvilken)
Den er allerede tatt i bruk av mottaker, og den falt vist i smak.
Hun har nettopp fått seg ny hvalp, så jeg måtte jo bare ha hunder på foret inni :0) 
Jeg ser og at jeg har fått noen nye følgere! 
Kjempekoselig!! Velkommen til meg!
Takk og for koselige kommentarer fra dere som er her inne å hilser på! 
Jeg er ikke så flink å svare, men jeg setter kjempe pris på dem!!
Dere som er anonyme, legg gjerne med et hint slik at jeg vet hvem dere er.. noen jeg kjenner??

2 kommentarer:

  1. Å e vart kjempeglad for veska, perfekt,,,,,, tusen takk snuppa :-). Klæmz

    SvarSlett
  2. Det var nå innmari hyggelig å komme på besøk også da. Koseligste dagen vi har hatt her hittil nå. Du er skikkelig snasen til å sy altså. Skikkelig koselig ble den Ipadmappen.

    Det regner her, jeg lurer itt på om jeg burde gå meg en tur likevel.

    SvarSlett