torsdag 22. april 2010

Skulle prøve å lage et bok etui, men jeg bomma litt med målene, så jeg endte med å lage et pinneetui.. fant så ut hvorfor det er lurt å ha kant oppe .. så strikke pinnene ikke faller ut selvsagt..... hehehe.. Vist ikke helt min dag å sy,
men så har jeg jo en vond uvane å ikke helt følge mønster...hehe.










Jeg har og vært å brukt litt penger..
Det nærmer seg konfirmasjon, og jeg har to jenter jeg skal lage kort til, og da trenger man litt dill..
Kjøpte ark, dobbelsidig tape, glitter,småblomster, og rensemiddel til stemplene mine, på Kort og godt.
Var inne på nille en tur og, der ble det litt blomster, litt bling bling, sommerfugler, og en pinsept..

Da jeg kom hjem fant jeg fram to esker som det haddet vært hjertesjokolade i , og mala dem hvite. Disse skal jeg pynte som komf kort!
Ideen fant jeg hos Kort og godt!
Håper jeg får dem så fin som de hadde laga dem. Skal bruke litt andre farger og slikt, så ....vi får nå se.. :))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar