mandag 28. september 2009



Stille dager!







Høsten er virkelig kommet nå, med kaldere kvelder, og innekos. Måtte bare fyre i ovnen for første gangen denne høsten.Mmmmmmm.. Det blir en sånn delilig varme inne.









Har et fantastisk turområde rett utenfor døra, og der er det en liten skog med fantastiske grønne steiner..


Dette bildet er tatt med mobil kamera, men en dag det ikke regner, skal jeg ta med kameraet !




Det er og hærlig å stå stille og se opp av og til.... høre susen av vinden.... småfuglene som samler seg og holder konsert....






Yngste har og hatt hjemmelekse.. Hun skulle koke egg og lage kakao.. så dette fikk mor til kvelds her om dagen!! Perfekt kokt egg, og en deilig kakao!





Litt sying er det og blitt! Formen har ikke vært helt på topp,så det har ikke blitt så veldig mye.. Har starta litt på julekortenen, men det er ikke så mye å vise enda.. men så kom jeg på at jeg ikke hadde noe for å ha juleposte i, og etter litt tenking, så kom jeg på at jeg hadde liggende noe som jeg kunne bruke! Dette fant jeg på loftet da vi ryddet i huset etter mamma og pappa!


Klipte til biten jeg trengte, stemplet teksten på..














Sydde litt... og her er resultatet.. :)


Har ikke laget opphenget, men lure litt på hvordan jeg vil ha det..Hull eller hemper..



Litt detaljer... Snymennene klipte jeg ut av en stoffbit jeg hadde liggende.. skulle kanskje aplikert rundt, men.....






























4 kommentarer:

  1. Julepostholderen ble kjempesøt. Enkel og grei, liker sånt. Det begynner å bli høstlig her også og det har liksom skjedd så fort de siste tre dagene.

    SvarSlett
  2. Så lekkert, herlig innlegg. Så hyggelig med kokt egg og kakao. Nydelig julepost du har laget, tenk så er det ikke lenge til jul... Ha en fin dag :0)

    SvarSlett
  3. Hejsan! Tack för din hälsning i min blogg och återkommer du till Södra Sandträsk hoppas jag vi kan ses. Även du har en härlig blogg som jag kommer att återkomma till. Hoppas du frisknat till efter operationen och lycka till med syningen/korttillverkningen önskar Kristina i Arjeplog

    SvarSlett
  4. Godt å høre at flere har møtt høsten(",) men det er jo kos:) tenne litt ly og fyre opp i ovnen:)
    Kjempe flott Julepost-holder du har laget:)

    SvarSlett