mandag 20. juli 2009


Sykkelen er blitt brukt en del denne sommeren.
Mannen og 4 av naboene sykla Nordsjørittet denne sommeren. Jeg var i mottagelseskommiteen... Kjenner ikke noen plass at jeg har lyst til å sykle 9 mil.... bare for gøy.. nop..Jeg liker å ta sykkelen og bare sykle ca en time og thats it..
Men yngste var med på kids tour rittet, som var arrangert av joker. Hun syntes det var kjempe kjekt.
Hun hadde med seg en venninne som og sykla. Selv om at det ikke er noe langt løp så var nervene der før start. De var mektig stolt da de var ferdig.

En flott t-skjorte fikk de, og premie til alle. Opplevelsen var så positive at jeg tror det blir sykling til neste år og..






Hekken er blittbytta ut i år. Fy for en jobb.. Vi hadde en hekk som var full av pigger, og det var ikke noe kjekk jobb å sage den ned.. men det gikk, og ny hekk er plantet og ser ut til å gro fint. Mannen og nærmeste nabo jobba hardt med å grave hull til trærne og til slutt var jeg med å planta dem. 69 trær...phu, men det ble flott!!

Så var det terassen som VIRKELIG trengte seg et strøk olje.

Oljen ble kjøpt inn i fjor, men først i år fikk jeg smurt den!! Overraska mannen da han kom hjem fra jobb i Aberdeen.. he he og overrasket ble han!!

Tilslutt har jeg fått tatt bilde av en veske har jeg sydd til en venninne. Sydde en lik til meg selv først.. Hadde ikke noe mønster, så jeg la stoffet dobbelt og bare klipte.. he he.. det ble litt sying og spretting, før jeg fikk det til. Mottaker ble i allefall glad for vesken.
Stoffene er kjøpt på IKEA

1 kommentar:

  1. Tipper du fjernet en Berberishekk? De er grusomme og skulle vært forbudt, livsfarlige er de! Ble nå pent hos deg nå da.
    Sykkelturer kan være flott og man kan vel gjennomføre et sånt ritt i eget tempo? Selv har jeg vært på langtur i Drammensmarka idag - puh - sliten!

    SvarSlett